Agentie de branding

Branding

Conturarea unui brand presupune un proces indelungat. De la un nume unic si un design clar, bine definit, la o prezenta diferentiata in piata, totul trebuie sa contribuie la crearea unei imagini unice pentru un produs in mintea consumatorului. Scopul procesului de branding este acela de a construi o prezenta semnificativa, dar diferentiatoare in piata, astfel incat sa fie atractiva pentru consumatori si sa ii transforme pe acestia in clienti loiali. Bineinteles, brandingul se va transforma, in timp, intr-un avantaj competitiv.

Obiectivul brandingului

Un brand este o entitate cu radacinile in realitate, care reprezinta perceptiile cosumatorilor. Acesta ramane in mintea lor si, in cele din urma, daca mesajul este clar comunicat, se va realiza asocierea dintre brand si nevoia clientului. Desigur, un produs cu un branding puternic isi va invata consumatorii ce este el, la ce foloseste si de ce ar trebui sa fie ales in detrimentul altora.

Strategia de branding

O astfel de strategie isi atinge scopul atunci cand consumatorii stiu sa raspunda la intrebarile mentionate anterior si cred in faptul ca exista diferente importante intre produsele/serviciile unui brand si ale altuia. Ne vom asigura ca gasim avantaje competitive pentru brandul tau si le vom exploata, astfel incat pozitionarea sa fie puternica.

Servicii de branding. Ce putem face?

Auditul brandului

Vom realiza o examinare atenta a brandului, astfel incat sa stabilim care este pozitia actuala a acestuia in piata. Ulterior, o vom compara cu cea a competitorilor directi, pentru a-i determina eficacitatea. Astfel, vom determina cat de puternic este brandul tau, ii vom identifica slabiciunile, dar si oportunitatile de care poate profita pentru a inova.

Evaluarea brandului

Aceasta ne va oferi posibilitatea sa ne dam seama care este puterea brandului tau, dar si valorile acestuia in fata clientilor. De asemenea, ne va ajuta sa realizam daca este nevoie de o repozitionare, astfel incat sa raspunda cerintelor pietei.

Strategia de brand

Vom dezvolta un plan pe termen lung, astfel incat brandul tau sa creasca si tu sa iti atingi obiectivele de marketing. In sfarsit, strategia adoptata va veni in sprijinul tuturor membrilor companiei, pentru ca ei sa se adapteze noilor obiective si sa lucreze impreuna pentru a le indeplini.

Identitatea vizuala - logo

Te vom cu crearea unui elementelor vizuale ale brandului, creare logo firma, precum si culorile logo-ului, simboluri, font, dimenisiuni, astfel incat acestea sa il ajute pe consumator sa identifice si sa recunoasca mai usor brandul tau.

Rebranding

In cazul in care simti ca ceva trebuie schimbat, putem veni cu propuneri care sa ofere un aer fresh brandului tau.

Numele brandului

Vom veni cu sugestii creative pentru ca numele brandului tau sa fie memorabil, sa se intipareasca usor in mintea consumatorilor, iar acestia sa stabileasca cu usurinta asocierea dintre brand si produse/servicii.

Slogan

Fiecare brand are nevoie de o fraza memorabila, care sa vina in sustinerea logo-ului si care descrie produsele sau compania, astfel ca te vom ajuta in gasirea celei mai potrivite.

Identitatea verbala

Consumatorii trebuie sa distinga clar mesajele si comunicarea brandului tau, astfel incat vom propune modalitati de a da personalitate comunicarii tale. Identitatea verbala te va diferentia de competitie.

Experienta digitala

Lumea digitala permite brandurilor sa interactioneze mai usor cu audientele lor. Insa experienta digitala pe care o ofera un brand trebuie sa porneasca de la o idee clara. Cum se poate crea o experienta digitala completa?*

*Experienta digitala pentru brand

  • UX
    – totul se reduce la experienta utilizatorului. In lumea digitala, un brand poate interactiona cu utilizatorii in orice moment, motiv pentru care este bine sa tina cont de nevoile si obiectivele acestora, intrucat experienta lor se reflecta direct in relatia cu brandul.
  • Portofoliu digital
    – acesta este de ajutor, datorita expunerii produselor. Un portofoliu digital va livra o experienta consistenta a utilizatorilor cu brandul.
  • Social Media
    – pentru ca toata lumea foloseste retelele sociale, nici brandul tau nu trebuie sa stea deoparte. Un plan de social media bine pus la punct va face utilizatorii sa interactioneze cu postarile, iar in acest mod brandul va capata notorietate.
  • Prezenta competitiva
    – nu este suficient sa comunici in lumea digitala, ci trebuie neaparat sa eviti discursul plictisitor. Pentru a deveni competitiv si de interes, brandul tau trebuie sa se foloseasca de toate tehnologiile care apar. Doar asa va crea noi experiente digitale pentru consumatori.

Iti doresti un brand puternic?
Vrei sa ai o strategie de brand clar definita?
Noi putem veni cu planul perfect pentru cresterea notorietatii brandului tau!
Vom incepe cu un audit si o evaluare a brandului tau, pentru ca apoi sa propunem o strategie adaptata, care sa aiba in centru obiectivele de business, pentru ca ulterior sa o transpunem in atat in mediul offline, cat si online.
Ai nevoie de un brand book? Scrie-ne, iar impreuna vom lucra pentru definirea acestuia!

Contacteaza-ne!