Content Marketing

Content marketing

Content writing-ul este un element esential al strategiei de marketing digitale. Acesta se refera la textele scrise pe site, pe blog, in social media, in tot ceea ce inseamna canale de digital marketing. Numai in cazul in care acesta transmite un mesaj si este interactiv, utilizatorii vor interactiona cu el.

Redactare

Orice persoana care intra pe un site are un scop, iar continutul pe care il regaseste ii va da un motiv pentru a deveni client sau pentru a-l parasi. Totul depinde de modul in care este redactat contentul. Cu toate ca fiecare scriitor are propria modalitate de abordare a unui text, un content writer se adapteaza pentru a deveni vocea puternica a brandului pentru care scrie.

Strategie

Construirea unei strategii de content marketing este esentiala in digital. Fie ca vorbim de social media, blog, articole seo, fie de continutul unui site, este cert ca ele trebuie sa aiba acelasi ton of voice, conform cu brandul. De aceea, venim cu o strategie completa, care include servicii copywriting si content writing, astfel incat sa satisfaca nevoile brandului, precum si ale potentialilor clienti.

Content marketing. Cum lucram?

Analiza

Vom incepe cu analiza strategiei tale curente de content marketing. Ulterior, o vom compara cu ceea ce stim ca functioneaza si vom seta obiective care sa ne ajute in planficarea viitoarei strategii.

Competitia

Nu este nimic gresit in a arunca un ochi asupra competitiei si, bineinteles, in a cerceta strategia de continut abordata. Vom aprofunda analiza, pentru a vedea pe cine targeteaza, daca continutul lor este de impact, dar si daca are nevoie de imbunatatiri, totul pentru a veni in sprijinul brandului tau si a strategiei de content marketing.

Identificare personas

Pentru a crea continut atractiv, trebuie sa aflam care sunt interesele publicului tau tinta. Dupa ce vom creiona clientul ideal, o sa putem crea continut care sa vina in intampinarea audientei si care sa creasca probabilitatea conversiilor.

Strategie

Imediat ce vom sti pe cine targetam si cu ce tip de continut, vom construi o strategie de content marketing atractiva, pliata pe nevoile si solicitarile tale.

Cuvinte cheie

Lucrand cu echipa noastra interna de specialisti SEO*, vom determina cuvintele cheie cu cel mai mare potential de a propulsa articolele pe primele pagini din motoarele de cautare.

Implementare

Imediat ce vom discuta si agrea strategia propusa, o sa incepem implementarea acesteia. Nu ne dorim sa pierdem timp valoros si stim ca iti doresti rezultate rapide.

Optimizare continua

Intrucat marketingul digital este intr-o dinamica continua, continutul trebuie sa se adapteze in timp. Vom veni in mod constant cu recomandari, astfel incat sa content-ul redactat sa isi pastreze pozitiile in clasamentul motoarelor de cautare. De asemenea, te asiguram ca pe partea de redactare articole vom livra continut in trend, coerent si bine structurat.

Raportare

Crearea unor rapoarte lunare ne vor oferi indicii importante despre modul in care strategia pusa in aplicare functioneaza si ce putem face pentru a aduce si mai mult trafic pe site/pentru a crea un engagement mai bun. De altfel, raportarea comparativa, ne va indica cat de bine se desfasoara lucrurile de la an la an.

Optimizare rata de conversie

Vom cauta continuu modalitati prin care sa imbunatatim rata de conversie. De la folosirea unor call to action-uri diferite, copy-uri, facem tot ce tine de noi pentru a oferi fiecarei pagini optimizate potentialul de a converti.

Revizuirea strategiei

Sigur ca nu este suficient sa propui si sa implementezi o strategie, aceasta trebuie revizuita pentru a vedea daca ea este conforma cu asteptarile si cu planul de business. In cazul in care este necesar, vom interveni pentru a o schimba sau imbunatati.

*Continutul SEO

Continutul SEO este parte definitorie dintr-o strategie de servicii seo. Acesta este semnificativ pentru motoarele de cautare, precum Google, intrucat cuvintele folosite pe site favorizeaza (sau nu) cresterea lui in rezultatele cautarilor. De aceea, se impune un content de calitate, care sa tina cont de trei factori importanti: cuvinte cheie, structura site-ului si copywriting.

Continutul SEO si cuvintele cheie

  • Fiecare strategie de continut SEO trebuie sa inceapa cu identificarea cuvintelor cheie relevante pentru business, pentru a sti ceea ce cauta audienta targetata si pentru a atrage trafic pe site. Realizarea unui keyword research amanuntit si atent va asigura folosirea acelorasi cuvinte cu publicul tinta, motiv pentru care optimizarea site-ului va merita tot efortul depus.
  • Keywords sau long tail keywords? Cuvintele cheie sunt, de obicei, foarte comune si competitive, insa nu inseamna ca vorbim de un singur cuvant, ci poate fi vorba si de sintagme. In acelasi timp, cuvintele long tail sunt formate din si mai multe cuvinte, sunt mai specifice, iar pentru ca sunt mai rar folosite de catre specialisti, ele ofera sansa de a obtine pozitionari mai bune in motoarele de cautare. Insa cuvintele cheie principale trebuie folosite pe paginile importante ale unui site, pe cand cele de tip long tail se folosesc pe pagini mai putin importante.
  • Strategia de folosire cuvintelor cheie nu trebuie sa fie una statica. Aceasta ar trebui sa fie una dinamica si sa se schimbe odata cu site-ul si evolutia sa. Odata ce vor fi adaugate noi produse, lista acestora va trebui extinsa.

SEO content si structura site-ului

  • O structura bine definita va ajuta site-ul sa nu intre in competitie cu sine. Cel mai probabil, pe un site sunt mai multe articole SEO care se refera la aceleasi subiecte, iar Google nu ar sti care este cel mai important, daca nu am folosi o structura interna de link-uri care sa ajute in obtinerea unor pozitionari superioare ale cuvintelor cheie.
  • Evitarea continutului duplicat: daca acelasi continut se afla pe mai multe pagini din site-ul tau, motorul de cautare nu il va afisa de doua ori. Mai mult, daca alte site-uri vor face referire la acel produs, este bine sa foloseasca acelasi URL. Pe masura ce continutul duplicat va duce catre acelasi URL, sansele de crestere a cuvintelor cheie vor fi semnificativ mai mari.
  • Eliminarea continutul vechi, daca este depasit: in cazul in care nu vrei sa faci un update pe continutul site-ului, cel mai bine ar fi sa alegi varianta eliminarii acestuia si a redirectionarii autoritatii paginii catre un nou URL.
  • Continut SEO de tip meta data, precum meta description, title-uri, atribute alt, sunt elemente de care Google tine cont in stabilirea relevantei unei pagini. Specialistii SEO se vor ocupa de recomandarile potrivite pentru optimizarea acestora, astfel incat paginile site-ului sa ajunga in topul rezultatelor motoarelor de cautare.

Continutul SEO si copywriting-ul

  • Prima cerinta pentru un copywriting de calitate inalta il reprezinta continutul original. Astfel, articolele seo, de blog, trebuie sa aduca informatii fresh, noi. De asemenea, ele nu trebuie sa se asemene cu alte articole deja existente pe Internet.
  • Keyword research-ul detaliat contribuie la gasirea unor subiecte de interes pentru publicul tinta, motiv pentru care temele originale vor fi mai usor de gasit.
  • Continutul original trebuie sa raspunda urmatoarelor intrebari: ce vrea sa se transmite audientei, care este mesajul principal, care este scopul articolului, dar si care este actiunea ce se doreste a fi realizata de catre publicul cititor dupa parcurgerea acestuia.
  • Un copy de calitate trebuie sa fie usor de citit. Acest fapt conteaza atat pentru publicul tinta, cat si pentru motoarele de cautare. O structura bine definita si un text clar va ajuta Google sa inteleaga mai bine articolele, iar ulterior vor obtine pozitionari mai bune.

De ce ai nevoie de un content digital bun?
De ce iti trebuie o strategie de content marketing bine definita?
Pentru ca numai continutul de calitate iti va aduce engagement in retelele sociale sau pe blog si trafic pe site!
Noi te putem ajuta cu un plan pe termen lung in privinta continutului!
Vom incepe cu o cercetare amanuntita, pentru ca apoi sa propunem o strategie de content marketing adaptata nevoilor tale, iar ulterior o vom implementa si urmari indeaproape.
Vrei sa lucrezi cat mai curand la strategia de content marketing? Trimite-ne un mesaj, iar impreuna noi vom veni cu propuneri adaptate domeniului in care activeaza businessul tau!

Contacteaza-ne!